Πολιτική Ποιότητας

Το γαληνικό εργαστήριο HEXA lab (μέρος του Φαρμακείου Μιχάλη Κάτσαρη) ανταποκρινόμενo στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας και στοχεύοντας στη βελτίωση της οργανωτικής της δομής και της επιχειρησιακής του λειτουργίας, αποσκοπώντας πάντα στην ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών του, αποφάσισε να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015 και του G.P.P.(Good Preparation Practices).

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας του εργαστηρίου καλύπτει την παραγωγή γαληνικών φαρμάκων και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της Εταιρείας και τις Νομικές και Κανονιστικές Απαιτήσεις της ισχύουσας Ελληνικής και Κοινοτικής Νομοθεσίας.

Η ικανοποίηση και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της εκπλήρωσης καθορισμένων προδιαγραφών ποιότητας και η συνέπεια αποτελούν βασικές αρχές του γαληνικού εργαστηρίου HEXA lab (μέρος του Φαρμακείου Μιχάλη Κάτσαρη)

Γενικός στόχος είναι η προσφορά στους Πελάτες της εταιρείας ασφαλών προϊόντων σταθερής ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία επιδιώκει :

  • την παραγωγή ασφαλών γαληνικών φαρμάκων,

  • τη συνεχή διεύρυνση του μεριδίου της αγοράς της εταιρείας, εξασφαλίζοντας ωστόσο πάντοτε την υψηλή ποιότητα των προϊόντων,

  • τη διαρκή αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, μέσω προγραμμάτων κατάρτισης, αλλά και πρόσληψης καταρτισμένων νέων εργαζόμενων,

  • τη συνεχή βελτίωση στη λειτουργία της Εταιρείας με την αποτελεσματική χρήση των παρακάτω εργαλείων :

    • Καθορισμός και ανασκόπηση στόχων ποιότητας, άμεσα συνδεδεμένων με την ανάλυση διακινδύνευσης, τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των ενδιαφερομένων μερών και την επιχειρησιακή λειτουργία.

    • Ανάλυση Διακινδύνευσης

    • Διαχείριση Μη Συμμορφώσεων ως ευκαιρία γνώσης και βελτίωσης

    • Ευέλικτη και αποτελεσματική οργανωτική δομή

    • τη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Για την ταχύτερη και αρτιότερη επίτευξη των ανωτέρω στόχων, η Διοίκηση:

  • Δεσμεύεται και εφαρμόζει τις αρχές της Πολιτικής Ποιότητας και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας που η ίδια καθορίζει.

  • Δεσμεύεται να τηρεί την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία.

  • Επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό

  • Δεσμεύεται στην παροχή όλων των απαιτούμενων πόρων, υλικών και άυλων για την ορθή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας – G.P.P.

  • Για την τήρηση του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία του Εργαστηρίου. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη βελτίωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος, σε εναρμόνιση με τις απαιτήσεις και τη φιλοσοφία του νέου κλιματικού νόμου

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έχουν πραγματοποιηθεί στην τεκμηρίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας – G.P.P. όλες οι απαραίτητες αναφορές. Μέσω του συστηματικού σχεδιασμού, του ελέγχου των διαδικασιών και της συνεχούς βελτίωσης όλων των δραστηριοτήτων, εκπληρώνονται οι αρχές της εταιρείας.

Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας και είναι επιβεβλημένο να συμβάλλει στη διαχείριση της ποιότητας και την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες. Επίσης το προσωπικό συμμορφώνεται με τα έγγραφα που σχετίζονται στο πεδίο ευθύνης τους, με τις απαιτήσεις προσωπικής υγιεινής και ενθαρρύνεται να αναφέρει αποκλίσεις / Μη Συμμορφώσεις / Προτάσεις βελτίωσης. που συμβαίνουν στο επίπεδο των ευθυνών του.

Διαδικασίες, ροές και ενέργειες, οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης.

Η παρούσα Πολιτική Ποιότητας κοινοποιείται στο προσωπικό, είναι διαθέσιμη σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και ανασκοπείται περιοδικά από τη Διοίκηση της Εταιρείας.

Newsletter

Ενημερωθείτε πρώτοι για τις υπηρεσίες και όλα τα νέα μας